Heakorraseminar 2014


Heakorrateenus puudutab meist igaüht igapäevaselt. Me ootame kõik, et heakorrateenus tagaks meeldiva mulje hoones ja territooriumil ning  ohutu ja tervisliku töökeskkonna. Heakorra tagamine on oma olemuselt terviksüsteem, mille õnnestumine sõltub kõigi osapoolte panusest. Et kõigil osapooltelt tekiks sarnane arusaam, mida teenuselt oodatakse ja mida tähendab puhtus:
  • vaatleme seminaril heakorra valdkonda laiemalt
  • anname ülevaate, kuidas korraldab heakorrateenust Riigi Kinnisvara
  • saame ülevaate heakorrateenuse tagam
  • ise igapäevastest valudest ja võludest läbi teenuseosutajavaatenurga 
  • ning arutame ühiselt, mida saavad kõik osapooled paremini teha, et teenus vastaks ootustele.

Päevakava, 02.12.2014

9:30      Kogunemine ja hommikukohv
10:00    Päeva sissejuhatus.
             Allan Hani, Riigi Kinnisvara AS

10:10    Soovitud puhtus läbi hanke, kas see on võimalik?
             Helge Alt, Puhastusekspert OÜ

  • Üheksa klienti kümnest ei ole koristusteenusega rahul, miks?
  • Rahulolematu on nii klient, kui teenuse pakkuja- kes kellele liiga teeb?
  • Kui puhas on puhas? 
  • Tegevuspõhine ja tulemuspõhine koristus- kas ja mis on vahet? Mis on kasulikum ja miks?
  • Kas kontrollimise eesmärk on sanktsioneerimine või tähelepanu?
10:55    Heakorrateenuse korraldamine ja kvaliteet.
             Krista Rebane, Riigi Kinnisvara AS
  • Heakorrateenuse korraldamine
  • Heakorrateenuse hanked alates 01.07.2014
  • Taotluste analüüs, reageerimine lahendamine
  • Olulisimad tegevused kvaliteedi tagamiseks
11:40    Võileivapaus
12:15    Koristusteenuse võlud ja valud riigihanke objektidel.
             Tarvo Priimägi, SOL Eesti OÜ

  • Pakkumisest lepinguni
  • Esimene teeninduskuu uuel objektil
  • Teenuse osutaja murekohad teenindamisel
  • Koolitus ja järelevalve
Ettekanded