Otsime oma meeskonda

HALDURIT PÕHJA PIIRKONDA

Tööülesanded

Vara ülevõtmine ja ettevalmistamine haldamiseks
Vara ettevalmistamine müügiks
Kulude analüüs, müügiarvete koostamine ja edastamine üürnikele
Haldusobjektil vajalike tööde läbiviimise organiseerimine ja järelvalve
Haldamisega seotud informatsiooni ja dokumentatsiooni süstemaitseerimine ja ajakohane hoidmine

Nõudmised kandidaadile

Kõrgharidus (majandus, ehitus, kinnisvara, õigus, energeetika)
Valdkonnas töötamise kogemus (vähemalt aasta)
Teenindusettevõttele kohane orientatsioon ja hea suhtlemisoskus
24h valmisolek erakooraliste sündmuste korral
Üldistusvõime
Eesti keel - suurepärane
Inglise keel - kesktase
Vene keel - kesktase
Autojuhiluba (B-kategooria)
Arvuti kasutamise oskus heal tasemel (analüüs, esitlus)

Lisaks ootame kandidaadilt head analüüsivõimet, pingetaluvust, suhtlemis- ja läbirääkimisoskust, täpsust ja kohusetundlikkust, loovat mõtlemist ning oskust töötada nii iseseisvalt kui ka koos meeskonnaga

Kasuks tuleb

Eesti Kinnisvara Haldajate ja Hooldajate Liidu kutsetunnistus
AutoCadi põhifunktsioonide tundmine
Erialaste õigusaktide tundmine

Omalt poolt pakume

Motiveerivat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes
Kaasaegseid töötingimusi
Võimalusi täiendkoolitusteks

Kandidaatidel esitada oma sooviavaldus ja CV enne 10. veebruarit aadressile Lasnamäe 2, 11412 Tallinn või e-posti aadressile maire.kruusmaa@rkas.ee mõrgusõnaga "Põhja piirkonna haldur". Kandideerida saab ka läbi CV Online´i.