Seoses töömahtude suurenemisega otsime oma meeskonda

Suurkliendihaldureid


Suurkliendihalduri töö eesmärk on tagada oma kliendiportfelli rahulolu ning parimad kinnisvaraga seotud lahendused. Suurkliendihaldur tegeleb klientide nõustamise ja konsulteerimisega kinnisvaralahenduste rakendamisel, tutvustab aktiivselt RKAS-i teenuseid ja tooteid, osaleb uudsete lahenduste väljatöötamise protsessis ja tagab igapäevaselt tekkivatele küsimustele vastamise ja probleemide lahendamise.

Kandidaadilt eeldame:
- kliendisuhete loomise ja hoidmise kogemust avaliku sektori klientidega
- põhjalikke teadmisi avaliku halduse toimimisest ja protsessidest
- loovust lahenduste väljatöötamisel
- algatusvõimet ja otsustusjulgust
- aktiivsust ja tulemustele orienteeritust
- head suhtlemis- ja läbirääkimisoskust
- väga head eesti, inglise ja vene keele oskust kõnes ja kirjas
- majandus-, finants- või avaliku halduse alast kõrgharidust
- vähemalt 3 aastast töökogemust finants-, avalikus- ja/või kinnisvarasektoris
- B-kategooria autojuhi lubade olemasolu.


Pakume:
- motiveerivat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes
- kaasaegseid töötingimusi ja meeldivat töökeskkonda
- võimalusi täiendkoolituseks

Sooviavaldus ja CV märgusõnaga “Suurkliendihaldur” palume saata hiljemalt 11.12.2011 aadressil Lasnamäe 2, 11412 Tallinn või e-posti aadressil maire.kruusmaa@rkas.ee . Kandideerida saab ka läbi CV online keskkonna.